Wat ga je doen?
Je komt terecht op ons inhouse kantoor in Gent. Dichter bij de klant kan je niet staan! Samen met Samantha fungeer je als eerste aanspreekpunt voor de klant, inspecteurs/inspectrices, kandidaten en uitzendkrachten. Let’s go, team!
- Op ons kantoor in Gent werk je specifiek voor één grote klant.
- Je hebt dus veelvuldig contact met verschillende contactpersonen. Dat gaat van kandidaten tot inspecteurs/inspectrices.
- Door jouw inzet zorg je mee voor een vlotte invulling van de werkplanning. Kennis van Excel is dus mooi meegenomen!
- Gaatje in de planning? Dan ga jij actief op zoek naar geschikte kandidaten binnen de schoonmaak en je screent deze van A tot Z.
- Vervolgens maak je alle contracten correct op en ben je ook verantwoordelijk voor de uitbetaling van alle uitzendkrachten. Belangrijk hierbij is dat je steeds de juiste kostenplaatsen, premies, Q/S,… in acht neemt bij het opmaken van de contracten.
- Op zoek naar een nieuwe poetshulp? Dan zorg je ervoor dat de vacature volgens de richtlijnen gepubliceerd wordt en je behandelt de instroom.
- Voor onze klant, kandidaten en reeds actieve uitzendkrachten ben je ook de contactpersoon voor allerhande vragen en opmerkingen.
Wie ben jij?
- Een eerste ervaring met administratie is een enorm pluspunt.
- Vooral een gezonde dosis drive, motivatie en stressbestendigheid zijn cruciaal.
- Klantgerichtheid en resultaatgericht werken zitten je in het bloed.
- Elke dag kan anders zijn, dus je bent flexibel naar taken en verantwoordelijkheden.
- Je wordt er blij van om met verschillende partijen (klant, kandidaten, collega’s… ) te communiceren.

9u00
Koffiebabbeltje om uit het weekend te ontwaken
9u30
Mailbox opvolgen
10u00
Medisch onderzoek inplannen
15u30
Planning en contracten voor morgen in orde brengen
9u00
Prestaties opvragen
11u00
Verloningen beginnen doen
15u30
Planning en contracten voor morgen in orde brengen
8u30
Oh nee, er is een uitzendkracht ziek. Snel op zoek naar vervanging!
10u30
De prestaties allemaal afwerken
14u00
Op zoek naar nieuwe kandidaten voor de vacatures
15u00
Planning en contracten voor morgen in orde brengen
10u00
De bestelbonnen ingeven in het systeem
13u30
De planningen voor volgend week beginnen opmaken
14u00
Nieuwe uitzendkrachten contacteren en inplannen
15u30
Wijzigingen in de planning voor morgen in orde brengen
8u45
Overleg met de klant
11u30
Afwerken van de planningen voor volgende week
16u00
Laatste check: zijn alle contracten in orde?
Wat krijg je in ruil voor jouw inzet?
Solliciteer bij Recrewtment
"*" indicates required fields